Μέρα ενημέρωσης
Το κέντρο λόγου, γραφής, μάθησης & εμπλουτισμένης εκπαίδευσης FAMILY LAND Μοσχάτου σας προσκαλεί σε μια ξεχωριστή μέρα ενημέρωσης , πρόληψης και παιχνιδιού την Τετάρτη 16/9 9.00-21.00 στην πλατεία Μεταμόρφωσης.
"FamilyLand κ' στο Μοσχάτο!"
Με μεγάλη μας χαρά θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε τη νέο μας κέντρο στο Μοσχάτο!
Παιδιά 3-4 ετών
Πότε πρέπει οι γονείς να ζητήσουν την συμβουλή ενός ειδικού: Εάν η ομιλία του παιδιού δεν γίνεται κατανοητή από το περιβάλλον του. Αν παρουσιάζει επαναλήψεις..
Ανακοινώσεις
Ο σχολικός εκφοβισμός στη ζωή μας
Καθημερινά χιλιάδες παιδιά ξυπνάνε και φοβούνται να πάνε στο σχολείο. Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο που απασχολεί και επηρεάζει εκατομμύρια μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς σε όλο τον κόσμο. Σχολικός εκφοβισμός (bullying) χαρακτηρίζεται από την επαναλαμβανόμενη παρενόχληση κάποιου παιδιού, το οποίο δυσκολεύεται να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Το φαινόμενο αυτό..
Νέα Σχολική Χρονιά!
Η επιστροφή των παιδιών στο σχολείο είναι μια περίοδος που απαιτεί προετοιμασία από διάφορες πλευρές. Για παράδειγμα από την υλική και βέβαια την ψυχολογική πλευρά. Η μετάβαση από την ανεμελιά και τη χαλάρωση των διακοπών στις απαιτήσεις και το δύσκολο πρόγραμμα της καθημερινότητας είναι εξίσου επίπονη για μικρούς και μεγάλους..
Θεατρικό Παιχνίδι (Συχνές Ερωτήσεις)
1. Τι είναι το Θεατρικό Παιχνίδι;
Το Θεατρικό Παιχνίδι είναι μια παιδαγωγική μέθοδος που συνδυάζει το παιχνίδι με τη μάθηση. Είναι μια σφαιρική ενασχόληση όπου συμμετέχει το μυαλό, το σώμα, οι αισθήσεις και τα συναισθήματα. Βελτιώνει την κοινωνική, συναισθηματική, γνωστική και σωματική ανάπτυξη του παιδιού και θέτει..
Θεατρικό Παιχνίδι (4 έως 12 ετών)
Το τμήμα Δημιουργικής Απασχόλησης & Εμπλουτισμένης Εκπαίδευσης των Family Land, καλωσορίζει το ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, για παιδιά από 4 έως 12 χρονών. Το θεατρικό παιχνίδι είναι ένας τρόπος να οξύνουμε την φαντασία των παιδιών, να αναπτύξουμε την ψυχοκινητική τους έκφραση, να οξύνουμε την κρίση τους και να τους δώσουμε τη δυνατότητα....
Πότε πρέπει οι γονείς να ζητήσουν την συμβουλή ενός ειδικού : (Παιδιά 5 + ετών)
Αν το παιδί δεν προφέρει σωστά κάποια γράμματα, τα παραλείπει ή τα αντικαθιστά. Αν παρουσιάζει επαναλήψεις ήχων, συλλαβών, λέξεων, παύσεις και διακοπές στην ροή του λόγου του. Αν το λεξιλόγιο του παιδιού είναι φτωχό (σε αυτή την ηλικία πρέπει να παρουσιάζει ραγδαία αύξηση του ενεργητικού και αντιληπτικού λεξιλογίου).
Πότε πρέπει οι γονείς να ζητήσουν την συμβουλή ενός ειδικού : (Παιδιά 4-5 ετών)
Εάν η ομιλία του παιδιού δεν γίνεται κατανοητή από το περιβάλλον του. Αν παρουσιάζει επαναλήψεις ήχων, συλλαβών, λέξεων, παύσεις και διακοπές στην ροή του λόγου του. Αν το παιδί δεν προφέρει σωστά κάποια γράμματα, τα παραλείπει ή τα αντικαθιστά. Αν έχει περιορισμένο λεξιλόγιο που να καθιστά την επικοινωνία με τους γύρω δύσκολη (Το εκφραστικό λεξιλόγιο σε αυτήν την ηλικία είναι....
Πότε πρέπει οι γονείς να ζητήσουν την συμβουλή ενός ειδικού : (Παιδιά 3-4 ετών)
Εάν η ομιλία του παιδιού δεν γίνεται κατανοητή από το περιβάλλον του. Αν παρουσιάζει επαναλήψεις ήχων, συλλαβών, λέξεων, παύσεις και διακοπές στην ροή του λόγου του. Αν το παιδί δεν προφέρει σωστά κάποια γράμματα, τα παραλείπει ή τα αντικαθιστά. Αν έχει περιορισμένο λεξιλόγιο που να καθιστά την επικοινωνία με τους γύρω δύσκολη (Το εκφραστικό λεξιλόγιο σε αυτήν την ηλικία είναι 800-1500+ λέξεις)....
Τα κύρια χαρακτηριστικά των παιδιών με ΔΕΠ-Υ που αφορούν το μαθησιακό τους προφίλ
Τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ κατά την είσοδο τους στο σχολείο εμφανίζουν πολλές φορές νέα συμπτώματα, ή/και τα ήδη υπάρχοντα συμπτώματα κάνουν την εμφάνιση τους με μεγαλύτερη ένταση.(Κάκουρας Ε. , Μανιαδάκη Κ., 2000). Δεξιότητες όπως η ικανότητα να διατηρούν για μεγάλο χρονικό διάστημα την προσοχή τους σε κάτι, να συνεργάζονται, να τηρούν τους κανόνες, να ακολουθούν οδηγίες, όπως επίση....