Μέρα ενημέρωσης
Το κέντρο λόγου, γραφής, μάθησης & εμπλουτισμένης εκπαίδευσης FAMILY LAND Μοσχάτου σας προσκαλεί σε μια ξεχωριστή μέρα ενημέρωσης , πρόληψης και παιχνιδιού την Τετάρτη 16/9 9.00-21.00 στην πλατεία Μεταμόρφωσης.
"FamilyLand κ' στο Μοσχάτο!"
Με μεγάλη μας χαρά θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε τη νέο μας κέντρο στο Μοσχάτο!
Παιδιά 3-4 ετών
Πότε πρέπει οι γονείς να ζητήσουν την συμβουλή ενός ειδικού: Εάν η ομιλία του παιδιού δεν γίνεται κατανοητή από το περιβάλλον του. Αν παρουσιάζει επαναλήψεις..
Παιδιά 4-5 ετών
Πότε πρέπει οι γονείς να ζητήσουν την συμβουλή ενός ειδικού:
  • Εάν η ομιλία του παιδιού δεν γίνεται κατανοητή από το περιβάλλον του.
  • Αν παρουσιάζει επαναλήψεις ήχων, συλλαβών, λέξεων, παύσεις και διακοπές στην ροή του λόγου του.
  • Αν το παιδί δεν προφέρει σωστά κάποια γράμματα, τα παραλείπει ή τα αντικαθιστά.
  • Αν έχει περιορισμένο λεξιλόγιο που να καθιστά την επικοινωνία με τους γύρω δύσκολη (Το εκφραστικό λεξιλόγιο σε αυτήν την ηλικία είναι 900-2000+ λέξεις και το αντιληπτικό λεξιλόγιο 2800+ λέξεις).
  • Αν οι προτάσεις του κατά πλειοψηφία δεν έχουν δομή.
  • Αν το παιδί έχει δυσκολία να εκτελέσει προφορικές εντολές με τουλάχιστον 2 μέρη (πχ. Πήγανε στην κουζίνα, κ φέρε μου την τσάντα μου).
  • Αν δεν μπορεί να ονομάζει κατηγορίες (πχ. Ζώα, φρούτα κτλ)
  • Αν δυσκολεύεται να αφηγηθεί μια ιστορία ή να μιλήσει για εμπειρίες στο σχολείο, στο σπίτι, με τους φίλους του.
  • Αν μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με την λειτουργία αντικειμένων.
  • Αν δυσκολεύεται να ακούσει μια ιστορία και να απαντήσει σε ερωτήσεις που αφορούν αυτή.
  • Αν δεν κατανοεί σύνθετες χωρικές και χρονικές έννοιες.
  • Αν δυσκολεύεται σε δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης.
  • Αν παρουσιάζει δυσκολίες σε δραστηριότητες όπως: να περπατά σε μια γραμμή, να πετάει την μπάλα σε συγκεκριμένη κατεύθυνση, να κάνει κουτσό, να σχεδιάζει κύκλους ή να τρέχει γύρω από εμπόδια.
  • Αν παρουσιάζει ιδιαίτερη δυσκολία ως προς την ανεξαρτητοποίηση στην χρήση τουαλέτας.
  • Αν δυσκολεύεται να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του σχολείου.
  • Αν δεν εκφράζει τα συναισθήματα του.
  • Αν παρουσιάζει προβλήματα συμπεριφοράς στην συναναστροφή του με παιδιά της ηλικία του.
  • Αν συμβεί κάποιο συμβάν σε κάποιο από τα περιβάλλοντα του παιδιού που φαίνεται ότι έχουν επηρεάσει την συμπεριφορά του παιδιού (πχ. Δύσκολη προσαρμογή στο σχολείο, χωρισμός γονέων κτλ)